Klachten

Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij erg vervelend en willen we graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden bent over het assortiment & service en zullen er alles aan doen om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij je klacht?
• Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 7 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie).
• Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
• Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
• Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.

Hoe kun jij je klacht indienen?
Je kunt je klacht per e-mail of schriftelijk indienen:

Coloryourhair.nl
Wiekenas 26
9422 LD Smilde
The Netherlands
info@coloryourhair.nl

Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31(0)681-791215 (ma t/m vr van 10.00 tot 17.00 uur) of per e-mail: info@coloryourhair.nl

Garantie

Wij geven geen garantie op verbruiksartikelen, zoals shampoo, conditioner, wax, etc. Op overige producten zoals föhns, tondeuses, scharen, etc heb je 1 of 2 jaar fabrieksgarantie, afhankelijk van de fabrikant, onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Deze fabrieksgarantie garandeert het vervangen of repareren van het product, of een onderdeel ervan en geldt naast de wettelijke rechten. De wettelijke garantie bepaald dat je als consument ten allen tijde recht hebt op een goed product. Op Tondeuses heb je op alles garantie, behalve op slijtage-onderdelen (b.v. snijbladen, accu's, etc). Bij het constateren van een defect dien je dit binnen 2 maanden na ontdekking te melden.

Mocht je bij ons een product hebben gekocht en deze functioneert niet naar behoren, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.