Klachten

Het kan zijn dat u een klacht heeft over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij erg vervelend en willen wij graag oplossen. Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden bent over het assortiment & service en zullen er alles aan doen om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij uw klacht?
• Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 7 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie).
• Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
• Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
• Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.

Hoe kunt u uw klacht indienen?
U kunt uw klacht per e-mail of schriftelijk indienen:

Coloryourhair.nl
Wiekenas 26
9422 LD Smilde
info@coloryourhair.nl

Heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31(0)6-81791215 (ma t/m vr van 10.00 tot 17.00 uur) of per e-mail: info@coloryourhair.nl

Garantie

Wij geven geen garantie op verbruiksartikelen, zoals shampoo, conditioner, wax, etc. Op overige producten zoals föhns, tondeuses, scharen, etc heeft u 1 of 2 jaar fabrieksgarantie, afhankelijk van de fabrikant, onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Deze fabrieksgarantie garandeert het vervangen of repareren van het product, of een onderdeel ervan en geldt naast de wettelijke rechten. De wettelijke garantie bepaald dat u als consument ten allen tijde recht heeft op een goed product. Op Tondeuses heeft u op alles garantie, behalve op slijtage-onderdelen (b.v. snijbladen, accu's, etc).

Mocht u bij ons een product hebben gekocht en deze functioneerd niet naar behoren, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer +31(0)6-81791215 (ma t/m vr van 10.00 tot 17.00 uur) of per e-mail: info@coloryourhair.nl. Bij het constateren van een defect dient u dit binnen 2 maanden na ontdekking te melden.